Friday 1 April 2005

cyber cafe dan aku..

dah jadi cam pekerja cc plak aku ni.. hari2 ade je kat kat seksyen 2 ni..

well, haritu kawan2 aku dah menyeprisekan aku dgn membuat parti harijadi yg aku rasa dlm seumur idup baru masuk 2 kali ade makan2 kek secara terkejut ni.. kononnye nak dtg bilik nak study tp aku tadde kat kolej (mase tu g cc). jd diorang suro blk cepat sbb tadde kunci nak masuk bilik. maka, bergegas lah pulang walaupon taim tu ujan lebat.. yg peliknye, kasut byk plak kat dpn bilik. tu yg jd aku curiga tuh.. masuk je, bilik gelap dan tiba2, lighter dinyalakan dan 'SURPRISE' dilaungkan umpama countdown merdeka baru sahaja selesai.. dgn rase terkejut (nasib baik diorang tak amik gambar aku taim tuh..), aku kuar balik dan tutup pintu.. hehehe... macam2 la..

apepon tima kaseh la kepada kawan aku, Pid dan Noma diatas penghargaan tu. sampai sepanjang jalan diorang kena ngorat sbb bwk hadiah kotak besau utk aku. kehkeh..


sejak bile plak la nama aku ade 2 'R' ni..


shin chan aku dah ade adek baru nama TANTI@TONTO... iaitu nama hantu dlm citer KELIBAT. haha...

pahtu, lupa nak kata, hp baru pon lama beli.. dan ni la rupenye... beskan? hehe..



>> dikala org lain mula sebok nak blk umah sbb dah abih paper exam, aku plak ade lagi 4 paper.. huhu.. Ganbatte utk diri sendiri...

No comments: