Tuesday 22 June 2004

UiTM, usaha jaya MARA..

huhuhu...setelah lama bercuti, tiba masanya aku kembali ke sekolah.. haha.. masuk kelas balik aa..

kelas tadde aa pack sgt sbb semester akhir kann..(ni bukan ayat riak yer..) Isnin stat kul 11 sampai 3ptg, selasa 8-12, rabu 9-4, kamis 9-4, jumaat 9-11.. behkan? subjek hari jumaat tu leh ganjak g ari isnin or selasa.. so, tak lama lagi, ia akan otometik jadi hari bercuti bagi aku.. hehe..

Memandangkan line internet dah pon ade kat kolej, maka tak lama lagi dapat la aku mentenet 25 jam sehari (versi fungkurrr).. tapi, lom leh guna aa line tuh.. cerempet tul la.. agaknye, diorang saje install line tuh je kot.. saje nak kaburi mate aku.. cih..cih..

Ok ah.. actually tadde ape pon yang bes aku nak habaq kat hangpa suma utk kali ni.. lain kali jer ah.. at last, doa2 la aku tamat sem ni yer.. hehe... chalor...

No comments: