Thursday 17 June 2004

Harry Potter 3

Nampaknye, ade gak yang berminat tgk aku review movies ni.. jd, bleh la aku teruskan agenda aku ni.. hehe..


Harry Potter and the PRISONER of AZKABAN


Anyway, aku dah tgk citer ni, tapi tak brape nak paham da.. kena tgk lagi skali kot.. yang aku tak paham tu, apsal pengawal Azkaban tu nak sedut kuasa Harry Potter tu? (tah btol ke idak andaian aku tuh..?) Sape yg paham, meh explain kat aku..

Yang aku tau, pengawal2 tu (cam hantu lak aku tgk diorang ni), diarahkan menjaga tempat bebudak skolah dok tu sbb nak elakkan sorang mamat yang nama SIRIUS dari masuk kat situ.. SIRIUS tu la prisonernye.. Tapi dia larikan diri. Kononnye, org kata, mamat ni nak cari dan bunuh si Harry tu. Bila dah jumpe, rupanya, dia ni kawan bapak si HArry.. then, otometik jadi bes fren plak.. Tepape tah..

Apopun, yang behnya, bec bebudak ni takyah lagi nak pakai baju sekolah diorang tu sepanjang mase.. leh pakai jeans tu.. baru la lawa dan hensem.. aku suka kat EMMA WATSON yang pegang watak Hermione Granger.. comel btol dak pompuan tuh..



Intro citer ni beh gak sbb taim tu dia dah blk dok ngan bapak sedara dia (cuti semester kot..hehe..) yang suka wat dia cam pembantu rumah tu.. ade makcik tu datang, dan kasi naik angin si Harry, last2 badan makcik tu jadi kembong cam belon dan terbang sampai kat luar umah..(kat langit..)

Apepon, citernye tak brape thrill dr dulu.. jln crite quite ok, tapi, tak seperti yang diharapkan.. Aku rasa la..
Kira OK la.. kalo rating 1-10, aku bagi 6 la..


Camner pon, kowang tgk dulu, then citer balik kt aku..hehe..

No comments: