Sunday 13 June 2004

Lame dah tak ber Blog..

Welcome back..
Aku baru blk dr kampong.. baru x baru sgt aa, ade la 2,3 hari.. bes gak, g cuci2 otak tgk sawah, blaja nak moto Nitro hok besar cam Harley Davison (pakcik aku punye daa..), tgk umah baru wat, mandi sungai, kait buah manggis and rambutan, kutip buah durian, lepak kat dusun, berpeleseran di bandar Sg Petani, main game, watching cd pirate kat umah tok (Harry Potter 3, Van Helsing, Gila2 Pengantin Remaja, Shrek 2, The Punisher, Troy, dll), dan yg penting, memenuhi keperluan tidur yg cukup untuk 6 bulan yang akan datang.. cewasss...

Actually, aku tgh carik video clip KISS-Because i'm a GIRL (tq en harith, sbb betulkan ayat aku..). Aku tak sure Korean or Japanese. Sepupu aku kata videoclip tu bes, siap buleh tangkap nangis plak haa... konpius lak aku samada nak tgk ke idak. heh! Sape yg tau URLnye, habaq mai kat aku..

Lagi satu, aku skrg tgh create page utk taruk gambar2 aku.. tu psal masih under construction. Lagipon, gambar pon lom ader ni ha.. :D Harap bersabar yer, para peminat.. haha..

Akhirnye, kepada bebudak UiTM, slamat menghabihkan saki-baki cuti kowang yg dah tak sampai seminggu tu.. aku masuk 17hb ni. Last semester, insyaAllahh...


wish me luck hah!

No comments: