Thursday 1 July 2010

39 weeks of pregnancy..

hm..
dokter cakap, aku anytime saje bleh bersalin..
selasa dgn rabu haritu aku amek MC..
bleh la rehat2 sket kt rumah..
harini masuk ofis blk.
ramai dah ingat aku dah cuti beranak..
dan ramai jugak yg ingat aku dah beranak..
tuptup, masuk ofis blk.
gua tak ckp pape eh.. gua cuma MC saje.
hehehehe..

semalam ada pi scan.
nak tgk camna position baby dekat2 nak bersalin ni..
Alhamdulillah semua ok.
baby sehat..
tak ada sumbing..
roughly, fizikalnya sempurna..
Alhamdulillah..

dokter estimate berat baby dalam 3kg.
kalau lebih pon sket je.
tokojot gak den sbb tgk perut macam kecik saje.
cecah 3kg gak rupanya..
kena guna tenaga kuasa kuda nak kluarkan ni nanti..
nk kena prektis ni.
hohoho..

ada gak tanya dokter apsal baby dok sblh kanan je ni..
belah kiri takdak benjolan2..
belah kanan yg dok sakan.
smpai kadang2 rasa dia dok geletek pinggang aku.
hahaha..
rupanya bontot dia la kt belah kanan tu.
oo.. mana aku tau.
sbb rasa macam besar siku aku je..
bontot kecik ke?
hahaha..

sempena nak bersalin ni, aku buat special entry utk semua org..
sila la tgk kat SINI..

maaf zahir batin..
(macam raya la pulak..)

>> perut berkocakan dgn sakan..

No comments: