Saturday 1 May 2010

seat belt dan ibu mengandung..

sejak perut makin besar ni, aku tak suka pakai seat belt..
sebab apa?
sebab makin menjerut perut aku.
tak selesa.
rasa anak aku yg dlm perut tu tak selamat pon ada gak kalau time break emergency..
(walaupon sebenarnya tak pakai seat belt lg la tak selamat.. haha..)

sebagai mengatasi masalah itu, aku wat gini..
sapa nak torai pon buleh.


beli natang pelapik span yg letak kt seat belt tu.
slalunya org letak kt tali yg kt dada.
ni letak kat bahagian pinggang.

ok, masalah aku dah selesai.

nota: smlm wat keja gila. terformat laptop.. OMG!! lantas laptop aku takleh nak on windows.. gara2 nak wat partition punya psl la ni. padan muka aku.. harini gelabah g carik installer windows 7 dgn office 2007.. mujur ada.. so, aku re-format & install smula.. dan2 laptop ai jd baru skali lg.. suci & murni.. hehehehe..

>> selamat pengantin baru, puan iylia.. semoga berbahagia selamanya...

No comments: