Wednesday 28 April 2010

saya beli laptop..

as requested by Pidot..
ni ha.. laptop aku..
org lain dah beli brapa biji, aku baru fes taim nk beli..
rasa macam pinjam org punya pon ada gak sbb tak biasa guna laptop.
hehehehe..

presenting...
laptop aku.
bukan mini punya..
saiz standard..


sblm: kaler itam legam..

selepas: dipakaikan skin corak gini.. RM10 saje. nak cantik lg, ada. tp rega RM29. workmanship aku pasang natang ni mmg out.. tgk bucu2 tu tak kemas langsung. hehe..

spec..

Spec:
- Brand: Compaq Presario CQ40
- 14.1" HD widescreen
- Processor: Intel Dual Core
- 320G HDD
- 1G RAM
- double layer DVD +/-R/RW
- ada built-in webcam & mic
- built-in Altec Lansing speaker
- wireless device
- card reader
- bla..bla..
- pahtu dia install suma.. (windows 7, office 2007, illustrator, photoshop, dan tah macam2 lg.. punya byk..)

Harga: RM 1620. (percuma 8 accessories, e.g mouse....)
beli kt lowyat, tingkat 3.

selesa guna laptop ni.
mungkin sbb baru.
yg susahnya cuma 1..
kalau bukak laptop ni atas katil, aku takleh bersantai berfesbuk smbil meniarap..
haihhh... sabar2..
2 bulan lagi..

itu saja.
sekian, mekasih..

>> PERHATIAN: sapa yg berminat nak order telekung bleh masuk BLOG ni.. InsyaAllah minggu depan dah bleh dapat sbb mak aku blk kg minggu ni..

No comments: