Thursday 15 April 2010

mintak pendapat..

aku kena bagi talk psl QS..
tak kesah pasal apa..
talk ni part of my KPI utk tahun ni..
(walaupon dah tau tak buleh nk achieve sbb aku akan bercuti bersalin. cuti 2 bulan = tak dtg kerja = manhours tak cukup.. huhuhu.. tak adil ok..)

kalau buleh, talk ni bkn pasal procurement..
bkn pasal law..
takmo topik2 yang perlukan byk explaination.
sebab?
org yg nak dgr talk ni kebanyakkannya dah pangkat manager & bos² department aku.
dalam erti kata lain, aku yg paling muda & plg sikit experience.
kalau bg yg byk kena explain, nanti lain plak yg aku explain.
tersasar terus dari maksud sebenar. hahaha..
lagipon diorang dah byk experience.
mesti diorang dah tau apa benda suma tu nanti.

apa yg lain dari yg lain eh?

kalau cara-cara nak create database utk costing ke..
apa2 yg memudahkan cara preparation tender/contract document ke..

selewat2nya monday ni kena bg tajuk.
aaaaaaaaa... tolong bg idea...!!!

>> dah siap 1 ECA. lega.. tiba-tiba kena buat lagi 2 ECA. dah la nak cepat sbb dia nak bercuti. ingat aku ni kuli batak ke? *#%@&*@#&% betul laaaa.. ~emo~

1 comment:

Nana Rosli said...

Ada contoh eca tuk rumah kedai x?