Monday 5 February 2007

penunggu gua..

mulai semalam, aku tinggal sorg2 sbb mak, akak and family balik kg.. kakak aku nak menghabihkan pantang kat kg. mau amek masa sebulan lebih.. dan sebulan lebih ni la aku makan kat kedai.. pokai..

exam PTD haritu aku tak pi.. aku ckp kat mak, bg la can kat org lain. susah2 aku amek diploma + degree in QS, alih2 jd PTD plak.. seb baik mak bleh terima alasan tu. hehe..

smlm aku pi teman Pid pi interview JKR kat KL. as a Quantity Surveyor, kontrak 4 taun kalo tak silap. dgn poyo nya siap berblazer minah ni.. seb baik dpt.. dah ada sorg keje gomen. tp kena kerja kat JKR KL. bleh la pi shopping tudung ngan kain pasang kat Jln TAR, pahtu jual kat makcik2 kt opis. gomen la kate.. jgn rajin sgt wat keje.. hahahaha...

>> ada problem besar kat opis harini. seb baik aku 0.001% je terlibat.. hoho..

No comments: