Friday 2 February 2007

mari bekerja di hari cuti..

tatkala jiran aku iaitu sekeluarga hindu pergi menunaikan hajat di batu caves, aku pula sibuk menikmati keindahan tapak pembinaan yg tandus kat Melaka. aku gerak ngan ofismate masa hari Rabu ptg dan tido kat Angin Laut Chalet. mmg tepi laut btol la.. aku tido sambil diperdengarkan lagu ombak. perghh.. relax abih..

rabu aku kalut sbb majlis pecah tanah kompleks sukan utk sebuah kolej islam ngan ketua menteri melaka. company aku sebagai kontraktor projek tu, kena support kos utk majlis tu. lemak berkrim btol.. las2 wakil ketua menteri je yg dtg.. ceh..

ptg kamis baru gerak blk.. mlm baru sampai rumah... terbongkang..

pahtu, sok plak ada exam PTD (pegawai tadbir dan diplomatik) kat Putrajaya. cam malas la plak. komfem la org malas kelas pertama cam aku ni tak dapat.. markah siap bleh dpt negatif sbb isi yg dibagi mmg tak kena langsung ngan jawapan sbb tak stadi. lalala.. nasib la labuuu...

>> mau aku melencong g Alamanda plak ni.. heh!

No comments: