Saturday 18 March 2006

Wedding Preparation..

jgn tertipu ngan tajuk diatas.. bkn aku yg kawen, tp member mase diploma dulu, yg jugak rakan sepermainan.. dgn ada dia dulu, aku main bola baling, pingpong, tenis.. kami sama2 wakil fakulti & kolej. skrg suram sket la sbb aku takdak geng nak pi main. lgpon dia striker yg hebat. dah siap terpilih training utk wakil uitm. tp dia je yg tak mboh. hmm...

kembali ke cerita asal, tah camna, aku dan rakan2 telah eksitet nak pegi kenduri member aku neh, kat Bkt Changgang, Banting. mungkin sbb dia salah satu member yg bes diantara yg bes.. dan jugak yg paling tua (kategori wanita) masa aku diploma dulu. mmg patut la dia kawen.

jd, tah camner member2 aku sakan dok testing bermekap2.. rehearsal la konon2. padahal nak g makan je nanti.. dah ngan aku skali kena jadi patung. tp, sbb kenduri ni jugak, i bought my 2nd high heel shoes slps kasut pertama, kasut konvo (beli sbb requirement utk konvo). muehehehehe.. bleh pakai ke cik adikk..?

dikesempatan ni, aku nak ucap Selamat Pengantin Baru buat kak awin yg rok.. dah takde sape lg yg nak bg esimen kat kitorang.. huhuhu..

pid, kak awin, noma, aku..


tak lupa jugak, kepada adik ipar cikgu sham, Haiza wani (ex-smkaks, SPM2000) yg jugak kawen pada esok hari, Selamat Pengantin Baru...

>> semoga berbahagia..

No comments: