Monday 27 February 2006

selesai..

akhirnya, interim report utk thesis dah pon di submit. lega btol.. aku kena hantar 3 chapter. sbb itu mmg requirement untuk hantar interim report. tp kebanyakan member2 aku hantar 2 chapter. dah nasib aku dpt supervisor yg jugak koordinator utk thesis ni.. cerewet gak la skupang..

pahtu, umah aku banjir masa batu 3 banjir sakan baru ni. aku tak balik pon taim tu. pagi2 lagi kakak aku call bgtau. kalo nak balik pon, nak lalu kot mana. koman2, kena beli pelampung mikey maus yg pasang kat lengan tuh.. bas pon tak bleh lalu. kata mak aku, air naik paras atas sket pada buku lali (kat betis la kot). sblm ni, kalo area bt 3 banjir, umah aku komfem tak kena walaupon umah kat barisan depan perumahan aku dah banjir sampai lutut. kalo umah aku sampai betis, umah diorang camna la agaknya eh?

dah.. nak rehat otak..

>> al-fatihah untuk Abah, Hj. Che Ani bin Ismail (1952-1998) yg telah genap 8 tahun kembali ke Rahmatullah pada hari ini..

No comments: