Friday 9 September 2005

Sesi menghabiskan beras di rumah..

cuti seminggu ni, aku dgn rutin harian.. bgn lambat.. hehehe.. dah sebati ngan jiwa jd dah tak tau camna nak ubah. huhuhu..

tinggal lg 2 hari nak abih cuti. proposal thesis hampir siap tp, contact utk suma projek, tadak.. nasib la.. pandai2 nanti aku goreng.. isnin ni sudah pasti kena present kat panel aku. bak kata panel aku, "saya takde kelas isnin neh.. jd, awak ponteng la kelas awak..", kata en ahamad..

en amad, aku kenai dr zaman diploma, sorg lecturer yg bes, lawak nak mati, sempoi dan ada 2 bini.. hehehe.. tak heran la sbb gaji dia around RM 15,000 sebulan. as full-time lecturer kat UiTM, part-time lect kat UM ngan IIUM. pahtu ngan keje luar sket2.. giler lah.. kalo tgk dia, bapak sempoinya.. naik kancil je beb! aku nak jd camtu gak la.. tp takleh kawen 2 plak. ekeke...

en amad mase g trip langkawi ngan kelas aku..


hm..taktau nak klentong apa utk hari ni.. tadak idea nak bergosip.. jd, kita kembali ke studio je lah... zas.. layan!

No comments: