Wednesday 31 August 2005

esimen IT lagi...

akhirnya aku berjaya menyubmit esimen IT yg ke-2 ni iaitu membuat webpage secara solo dengan menggunakan teknik sukahati melalui software yg diperkenalkan oleh encik khairil (lecturer IT) di dalam lecturenya yg sempoi dan padat harituh.. akibat mudah terpengaruh dengan teknik ini, aku pon pi ke lowyat bersama encik saudaraku dan membeli installer Dreamweaver yg berharga RM5.

tak susah mana pon nak guna software ni.. lebih kurang cam frontpage la.. ni la pertama kali ada webpage yg di create sendiri.. slalu copy2 gak coding org lain.. ni korang just draw table mengikut sukahati, pahtu, letak la apapon... tp, dlm hal ni, aku lebih suka kat banner.. cam biasa la tu.. korang cuba try test la.. bes gak sekupang..

senang cerita, meh korang click kat webpage aku neh.. jgn nak buat onar plak.. ni esimen aku neh..

>> selamat menyambut kemerdekaan yg ke-48..
>> 1-4 September, aku ada trip pi ke Tioman.. official trip.. kunun2 la...
>> 3-11 September, UiTM mid-semester break.. cuti..........

No comments: