Tuesday 2 November 2004

the end of Ramadhan..

huh.. aku rase cam baru je puasa, tup tup, dah nak abih dah.. cam tak caye je. aku ingat aku baru je abih xm. last paper aku adalah sehari sblm mulanya puasa. huh, cepat tul masa berlalu.. dlm sedar tak sedar je..

dah dekat nak raya ni, byk la songelnye.. nak prepare utk raya, for sure.. ujung minggu lepas, aku wat kueh raya. erm..bunyik cam rajin je.. haha.. padahal, mak aku yg suro. pendek kata, cam kena paksa gak.. kuikui.. antara kueh yg dah siap dan dah makan dah pon, kueh samperit, tart nenas, maamur.. minggu ni mungkin nak wat kueh yg ade cornflakes tuh. tah ape nama tah.. perlu ke nak wat kueh2 ni? konfius la aku..

erm..result pekse, mungkin kuar minggu ni or next week. huh, saspen tuh..pahtu result utk intake degree pon kuar gak.. dpt ker aa? InsyaAllah.. huhu.. mintak2 la tadde repeat paper.. repeat paper bermaksud tambah lagi 1 semester la gamaknye.. uuu, takotnyeee..

plz pray for me....uuu...

No comments: