Wednesday, 29 February 2012

aku, rumah dan loan..

topik tak bes langsung.. Tp mcm buat spekulasi pon ada.. Hehehehe..
Ekceli, aku nak beli rumah (walaupon encek suami dah beli)..
Motip?
1. Emak paksa.. Ok, ini main reason.. Bukan tipu2..
2. Gaji aku cuma byr kereta (yg tinggal 2 thn lg utk byr), ptptn yg slalu skip, dan beberapa perkara lg yg remeh dan pembaziran yg terancang.. Belen? Aku pon x tau pi mana.. Haha..
3. Cubaan utk menjadi wanita bekerjaya yg berharta dgn titik peluh sendiri sblm mencapai 30 taun.. Hoho.. Khellass kau jah..

Ok.. Rumah dah tgk.. Cun.. Harga? Sgt reasonable.. Bleh sewa up to 600 per month..
Tapi.....
Tatkala aku mula bertanya2 utk pilih bank nk buat loan, baru ku tahu, CF nya tak approve..
Haihhh.. Feras baq hangggg...

Misi mencari masih diteruskan.....

4 comments:

iza...affa said...

rumah kat mana ko tgk tu?

ciPuding_7 said...

lumut.. Tp sorg dah dpt kt tmptmlain.. Dkt area umah lina.. Tgh buat S&P dah..

ciPuding_7 said...

*skrg

Yaati Nor said...

wah best..bagus dah ada umah sendiri..tahniah..beli rumah kat mn skrg?saya suka topik beli2 rumah nie..