Tuesday 21 June 2011

Curik tag dari pidot..

aku curik tag pid sbb aku tak tau apa yg nak apdet kt blog.. haha..

1. Phone apa yang anda guna sekarang?
Nokia E71 pemberian encek hasben.. seken hen yg masih cantik dan ada warranty 6 bulan.. junior dia lelong sbb nak kawen. camtu pon ada. haha..

2. Dah berapa lama guna phone tu?
Dec 2010.. outdated tp boleh la.. janji bleh wifi & 3G.. :D

3. Mesej pertama anda dapat hari ni?
dari kak ipar.. tanya harga nursing pillow yg aku beli utk dia..

4. Siapakah orang paling atas dalam list missed call?
pagi tadi.. no tak kenal.. jadinya, tak angkat. sbb tu jadi missed call.. hehe..

5. Mesej Paling last sekali and it's from?
mesej bertarikh 26 mei 2009.. dari encek suami (bakal suami ketika itu)..

6. Ringtone yang anda guna sekarang?
aizat - sungai lui.. aiceh..

7. Wallpaper phone yang anda gunakan sekarang?
gambar aufa dan encek hasben di PD..

8. Orang yang pertama dalam contact list?
Abg ~my husband.. senang nak call.. hehe..

9. Orang last dalam contact list?
Zzz.mak lijah.. mak kepada member aku bernama Zz, member skolah kedah dulu.. no mak dia pon aku ada ha.. hahaha..

10. Phone yang di idam-idamkan?
tepon igauan ramai bagi yang mampu dan mempunyai duit lebih... iphone4.. :D

TAG series dikenakan kepada :
macam pid kata, sesiapa yang sudi laa.. hehehe..

No comments: