Wednesday 30 August 2006

Merdeka?

agak2 la kan, ape erti kemerdekaan kat muda-mudi zaman skrg? mebi sbb tak idup zaman penjajah, tak la paham sgt apa itu merdeka.. tau2, kul 12 tgh malam, 31 ogos, sume lepak kat dataran, laung merdeka tanpa paham mende merdeka yg sebetul2nya.. lagi 1 sbb cuti umum.. bes la jugak. ayat ni tuju kat aku sbnarnya sb aku tak minat subjek sejarah sejak dulu.. yg aku tau, penjajah dtg taun 1511. hehehe..

draft thesis utk 4 chapter dah antar kat supervisor. seb baik tak kena maki sbb dah delay sebulan nak jmpa dia.. huhuhu... lega sungguh. next week cuti mid-semester break. nak kena balik kedah carik project utk thesis. kena pulun gak sepanjang seminggu ni. kalo tak, aku mmg kena bambu ngan supervisor..

semoga aku siap thesis... amin!

>> "ibarat mengajar bebudak QS, makin diajar makan tak tahu..." En Hasnan Botak (2006)

No comments: