Sunday 14 May 2006

Mother's Day..

malam tadi, aku dan family (excluding my younger brother, studying in Kedah right now) pi makan2 dgn dahsyatnya kat Kelana Seafood.. makan seafood la neh.. bayar ikut kepala. tp dun worry, bkn aku yg bayar.. abg aku sapot. so, kitorang pon bantai makan udang harimau. kalo nak beli kat pasar tu, ada la mau RM 18-20 bih sekilo.. hehe.. sedap2.. sampai telur burung puyuh pon kitorang blasah.. hehe..

makan2 ni sempena Hari Emak (terms aku la..). org restoren tu bagi plak kat mak bunga ros.. bes la dia.. hehe.. dan kat mak2 yg lain gaks, kecuali kakak aku yg taim tu tak pegang anak dia... mebi org tu ingat dia tak kawen lg.. haha.. padan muka.. tak dapat bunga..

aku beli kinohimitsu kat mak.. sbb dia sakit lutut.. kehkeh..

emak (bertudung biru) bersama pompuan yg tak dapat bunga.. haha..
Selamat Hari Emak to my mom, Hjh. Che Siah Hj. Ismail...

>> selamat hari cikgu kat suma cikgu2 kat Mesia.. especially cikgu Muzairi.. sape eh ni..? hehehe...

No comments: