Thursday 20 October 2005

Tamat lah sudah...

hm... harini dah abih sesi pembelajaran aku bagi semester ni. kelas last mmg penting sbb taim camni la lecturer akan bagi hint2 soklan yg akan kuar pekse. walaupon bkn secara direct, tp agak2 la dr nada dia ckp tuh.. tak lupa ngan ucapan selamat hari raya dan tangisan perpisahan di antara lecturer dan protegenya.. (aku tipu je neh..)

tgh hari, pah blk kelas, aku dgr ada bilik dok perdengarkan bacaan ayat suci Al-Quran. aku ngan member, dok pikir la, sapa yg baik neh.. sbb slalu dok dgr bunyik lagu2 je kat blok aku tuh. rupanya, mmg suma radio kat mesia ada bacaan Yassin tuh. pikir2, ni mesti ada org2 besar yg meninggal neh. ingatkan Gaffar Baba (sbb dia dah pon dah kritikal skrg..), rupa nya bini PM. rasa macam dia sihat je sejak 2 menjak ni.. tak sangka plak.. Al-Fatihah utk arwah..

Klik disini utk mengetahui kisah selanjutnya..


tu jah.. kembali ke studio. zasss...

>> sama2 la kita ingat-mengingati.. dunia pon dah tua dah skrg neh..

No comments: