Tuesday 8 February 2005

jom pi camping...

well, well, well.... mlm ni gerak pi camping kat Taman Negara kat Kuala Koh, Klate.. 4 hari termasuk harini sbb mlm ni gerak.. and blk shah alam on Friday. gong xi fa cai dlm utan la gamaknye.. xtvt tak tau la ape.. wait and see je la.. kamera si Nani Goat selaku roomate aku yang bawak.. nanti aku upload la dlm fotopages aku pah blk ni..

program usahasama ni adalah yg ke-2 antara kolej aku, Kolej Anggerik dan Kolej Jati(kolej lelaki) melibatkan peserta lebih kurang dlm 25 org pompuan dan 35 org lelaki.. dulu aku penah organise xtvt ngan bebudak Jati gak utk pegi kat TLDM Lumut tgk kapal perang.. bkn senang nak dpt tuh.. skrg ni jd ahli tido.. bes benor rasenye..

lupa nak kata, itm cuti 5 hari sbb raya cina. stat rabu sampai ahad. esimen? cam biase la.. slagi tak pekse, selagi tu la dok keliling pinggang.. tekanan jiwa dilaporkan.. hehe..

No comments: