Friday 28 January 2005

Chayokk.. chayok...!

raya aji dah lepas, batu cave pon lengang ngan hindu2... kini, dah tiba masanya aku jadi tenggiling..opp..brape kali nak menenggilingkan diri da.. kini, tiba masenye aku men'chayok'kan diri dlm pelajaran. walaupon sering kali mancarik glamer dgn datang lambat ke kelas, tp sbnarnye, mata yang cantik amat penting dalam kehidupan kita seharian (tido yg berlebihan la tuuu..)

hasil dari cuti seminggu aritu, aku dah siapkan esimen data analysis 3 hari sblm submission date. satu perkara yang marvellous dlm idup, kan..? padahal, crite benarnye, mase hari nak anta, bebudak kelas aku mintak delay sbb majority tak siap. yeryer je aku tido lmbt mlm tu... ciss...

apepon, exam pon dah dekat, bln 3 ni.. (cam lamer je lagi..heh!) dah masuk degree ni, kena la struggle lebih sket.. struggle study ke, struggle tido? tu yg masih menjadi tanda tanya kat diri aku ni... huh!

No comments: